Konserter...

Haha kommer visst aldrig att lägga mig nu, blev helt plötsligt jättepigg! Skitbra...
Kollar lite på biljetter, konsertbiljetter alltså och hitta några som jag skulle vilja gå på... Jag har ju varit sjukt dåligt på att gå på konserter i år, om man jämför med förra året i alla fall, då jävlars! I alla fall, för ett tag sen ville jag se mogwai men de biljetterna är ju så sjukt dyra, vet inte riktigt om jag har råd att betala det för att se dem. Däremot dök The pigeon Detectives som jag såg i Borlänge i somras upp och dessutom var sjukt bra live! De spelar i lund och biljetterna kostar bara 125! Så det blir nog dem!

... Fast sen spelar ju The Futureheads på the tivoli i HBG, fast jag gillar de inte så mycket fast det hade ju kanske varit värt de om de spelade Hounds of love? Tänk ändå att höra en låt som är skriven av Kate Bush live! Haha... Fast 185:-, vet inte... :(

Så what to do!
Mogwai, the pigeon detectives och The futureheads! Vilka ska man se egentligen!
Får leta lite i mina pengagömmor!



Här är i alla fall The Futureheads cover på Kate Bush låt "Hounds of love"
(En av de FÅ BRA coverlåtar som gjorts på Kate! Den är verkligen skitbra):



NU ska jag sova, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0