Herkules och Ariel!

Äntligen pluggat klart. Började klockan sex och nu är den halv nio, haha. Fast tur de är ganska kul med antikens grekland... Tycker i alla fall jag :P Tycker de är så kul i och med att man sett så många filmer som Troja och sånt som har med det att göra och även Herkules och Lilla sjöjungfrun! Och eftersom jag redan haft en stor tretimmarstenta om detta på filborna och jag i stort sätt redan kunde allt innan jag började så blev de också roligare. Orkar inte plugga in hel ny fakta. Traaadigt!

Imorgon är de idrott också, har lovat Camilla att vara med. Det ingår i mitt löfte om att jag skulle vara i skolan varje dag;) Det har ju gått bra hitills haha! Bara två dagar kvar och sen är Camilla tvungen att berätta en sak som straff för att hon itne trodde att jag skulle klara det. HAHA;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0