Heemma

Hemma nu! Eller halv tre ... hehe...
Vi hade något tråkigt möte med personal från plantan och ... vad heter de nu ens igen? Nova eller något. Så tråkigt. Ditta som ville ha dit dem men ändå säger hon att de var VI som önskade att de skulle komma haha, hon är ju för bra hon ibland. Sen hade vi iaf Ulla och hon skulle på möte så vi kunde gå direkt typ bara tog närvaro och sånt, haha. Så hon är väldigt nice att ha förutom att hon är lite läskig!

Jaja, hemma nu och lyssnar på... KATE. Sen i helgen har jag lyssnat jättemycket på the sensual world, en skiva jag inte riktigt gillat förut. Eller fått grepp om, typ. Men nu börjar jag tycka om den jättemycket! Finns supermånga bra låtar där, fast this womans work är fortfarande bäst. Det är en sån låt som jag gråter till aslätt haha! Därför undviker jag den ofta... men bäst är den. En annan jättebra låt från skivan som jag börjat gilla nu är:

Kate Bush - Never be mine


Så jävla bra!

Kommentarer
Postat av: Sophia

ja haha så tråkig men ditta tycker typ att allt sånt är facinerande. haha, ja den där kate bush - this womans work är sorlig nästan lika sorlig som hallelujah med jeff buckley och fields of gold med eva cassidy :P

2008-10-14 @ 18:24:18
URL: http://sophiaa.webblogg.se/
Postat av: Sandra

sofia> haha jaa, blir så ledsen av den!

2008-10-14 @ 20:24:02
Postat av: niiiiinaaaaaaaa

Jag blir också så ledsen av den, speciellt när man ser videon. Då bölar jag.

2008-10-15 @ 21:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0