Gå till rektorn?

Yooo

Haha världens grej hände idag, eller jag märkte inte av de så mycket men tydligen hade Ditta blivit jättesur på Isa i vår klass och kastat ut henne från klassrummet så Isa gick till både kuratorn och rektor haha! Helt galet! Får väl se hur det blir med det på måndag, ;)

Annars har vi haft make upen idag! Vi skulle sminka hollywoodsminkningar, hur man nu gör de tänkte jag! Haha men de var typ som när vi sminkade festsminkningarna. Fast vi skulle låtsas att vi hade värsta galaklänningarna och sånt och bestämma färger efter de haha!



Och som vanligt är de en katt som gnäller utanför mitt fönster, verkar vara någon daglig rutin att hon alltid ska gnälla när jag skriver här. Såå... nu måste jag gå och öppna...

Kommentarer
Postat av: niiinjapaj

ÄÄÄLSKA ditt hår.. har du orange ögonskugga? Passar dig jättebra!

2008-10-18 @ 14:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0