Blekning

Goookväll!

Idag tänkte jag inte gå till skolan... haha men Camilla tvingade dit mig ändå, helt otroligt, fattar inte hur hon lyckades. Men de var väl bra ändå för de var rätt kul i skolan ändå. Fick veta en del grejer;) HAHA. Och jag vet ingen som sitter inne i matsalen så länge som vi, haha! Idag satt vi där från tjugo i tolv till tjugo i TVÅ! haha, måste vara rekord.

Sen kom jag hem, åkte till centersyd och skulle handla lite blekningsmedel och sånt fast tog fel blekining. Den jag köpte fäste tydligen inte på svart hår utan längst ner stod de "rekomenderas inte" för mörka hårfärger då, haha HAPP, de var ju trevligt. Tur de inte kostade så mycket.

Så får köpa ny blekining imorogn då så jag får ordning på mitt jävla hår:( Har kollat på bilder på hur FINT DE VAR och börjar snart gråta, haha. ne okej så farligt är de ju inte. Har ju haft svart innan men de passar verkligen inte till håret jag har nu. Ser ut som Ursula eller någon annan jobbig häxa.



KOLLA så fint:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0