Blekinge nästa

Hej!

Nu har jag packat massor för imorgon efter skolan ska jag till Blekinge! Ska försöka gå lite tidigare, typ halv tolv så jag hinner med tåget och sånt! Men det ska nog gå bra. Imorgon har vi make up, då ska jag fp festsminkning;) Tar med kameran så jag kan lägga upp sen haha! På tal om det så måste den nog laddas...

Idag har jag inte gjort något, förutom att nördat mig då :( Men kan inte hjälpas! Håller på att ladda upp en video på Katen på dailymotion nu men det tar ju sin lilla tid... eh. 40% kvar! Hehehemm känns som jag glömt packa ner något... vad vad vad. Ne, tror nog jag har med allt... eller :( Jaja, lägger upp lite söta Katenbilder





Så söt! Lilla Katen Mufin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0