Bilder, fredag forts.

Gör ett nytt inlägg för efter skolan så det inte blir helt skitlångt. Efter skolan tog jag tåget till Lund och sen från Lund till Karlskrona. Var framme typ kvart över tre. Sen kom jag hem till min sistah! Köpte massa gott och åt massa gott också. Och så spelade jag massa spel också haha. Nina har wii och det är skitkul, måste ha :( Fast ett spel som är ASKUL på playstation var assvårt på detta, jag blir så ledsen!


Jag på tåget. Haha var tvungen att ha mina glasögon så jag kunde se vilken nästa station skulle vara. :P


Nina!





Haha och Keyvan som är skitsvår att få med på kort, sån buse.
Tog lite kort på mig själv också haha, jag brukar faktiskt inte ta så mycket kort på mig själv numera (iaf inte om man jämför med något år sen!) så jag tycker inte at det gör något!







HEHE. Sen åt vi...



!!! Jag älskar nacho cheese fast den fanns inte så då duger denna!
Fast vi åt ju inte bara dippa, men de fattar man väl:(

Kommentarer
Postat av: Micke

Klart ni bara åt dipp. Med varsin sked i högsta hugg^^

2008-10-05 @ 11:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0