Dark Tranquillty

Ja men halåja.

De flesta hade räknat ut att de var Dark tranquilly som var huvudbandet igår.
Eloge till er för ni är såna snokers! Haha. ;) Kanske skriva lite om igår då? Haha.

Vi åkte till Elias med femtåget, Fia glömde en liten ytterst oviktigt grej hemma som hennes pappa sen fick komma och lämna... hehe. Sen satt vi hemma hos Elias och åt upp all chips och lyssnade på skitdålig musik och så kom han med håret upp till taket och tjejeluren. Insläpp var klockan åtta och ja när var vi där? Halv nio? Haha, hade ju inte varit nådigt om dead by april spelade först men det gjorde dem inte. ;) Så vi missade engel men de var väl inte sådär jättebra i heller.

Kom knappt in i heller för vakten sa, du följ med mig här...  du  är JÄTTEFULL och du... jag ser de på dig. Uppför dig inte såhär för då kommer ingen släppa in dig. Roligaste var att jag inte var full alls och dessutom pratade lugnt till honom när han stod och stirrade som fan. Jomen tjena, dålig dag eller? Han var nog planerarN och tänkte hähä nu jävlar i bygget ska vi sätta dit någon ;) Sötast. Inte nog med de fick Mattan knappt komma in också, och när Nicole skulle hjälpa mig så var de MIND YOR OWN BUSINESS HUH. Haha sämst.

Men i alla fall. De vakterna skulle inte förstöra för oss ändå! Kan ju säga att vi röjde satan alltså! Som jag skrev i förra inlägget. Hoppas att ingen med långt svettigt hår piskar mig i ögonen. Snarare tvärtom haha. Vi growlade/skrek folk i öronen och headbangade konstant. Haha. Sjukt roligt! Och jag trillade ner på golvet! Bör man bli van nu eller? Träffade även Sara där! Jamen halåja! Alltså... nu ska två töntar komma hit snart så jag hinner inte skriva mer och jag måste platta håret... fyfan för er :S

Kommentarer
Postat av: Elias

HJÄLP!!!!















det är en annan som heter elias här =O AHHHHHHHH

2008-11-22 @ 23:43:43
URL: http://elyinthemiddle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0