Tomt på bilder

Min design funkar inte riktigt som jag vill. Har ju ändrat header och sånt så sidan ska vara i gråfärger och inte som förr. Hur ser de ut för alla andra? Kan vara så att jag måste uppdatera firefox för på explorer syns allt som det ska och på det andra datorn funkar de med firefox också...

I alla fall, lite tomt på bilder så därför laddar jag upp lite nu...
Jag älskar dedär 300 kronors "jackorna" på ginatricot. Har två stycken redan och nu provade jag en rosa jättesöt jättefin, men jag har ju slösat pengar för ett år så ja... NO CHANCE LANCE.







Haha! Jag är ju grym på att ta kort med mobilen...
Dessutom hittade jag ett smygfoto som någon tagit på mig... VEM känner sig skyldig?


Kommentarer
Postat av: Elias

haha du är så söt ;) =)

2008-11-02 @ 19:59:09
URL: http://elyinthemiddle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0