Selma, selma...

Gissa två saker!

1. Vi var lediga idag, det stod dock på arena. Så de var bara jag som hade missat det. Och ja, Camilla, Erik och Emilie! Anna var också där men hon skulle på elevråd. Skitsamma tänkte jag, är ju bara en timme ändå för sen ska ju jag ha utvecklingssamtal... men gissa två

2. Ditta kom aldrig. Haha, bra va? Slutar mina lärare någonsin att förvåna? Tror inte det. Roligaste är ju att vi hade bestämt tiden i fredes och jag hade min mamma med mig. Men ingen hade sett Ditta, på hela dagen! Folk ringde hennes mobil men hennes mobil låg inne i personalrummet. Bra, Ditta. Bra... Kanon att missa ett utvecklingssamtal, de visar ju upp skolans postitiva sidor! Eller hur var de nu?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0