Så kan de gå!

Haha mamma berättade om lite folk som varit på hennes jobb igår.
En kille hade stoppat upp en morot i röven (andra gången detta händer hahahaha) och fick inte ut den. Hahaha, alltså jag pallar inte sånt. Så jävla roligt! Och en annan kille hade druckit så mycket att han började hallicuinera och trodde att han hade löss överallt. Så han rakade av allt hår, ögonbryn, ÖGONFRANSAR, haha ALLT hahahaha! <3

Men roligast av allt är att en gång kom en kille in med sin tjej och han hade en massagestav, ja gissa var! Men det bästa, haha, den vibrerade fortfarande hahahaha! ALLTSÅ skjut mig. <3333

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: (haha vet inte vart annars jag ska skriva:P) haha hon kanske är tuff.. (inte min åsikt då men :P) men det hon sa va bara förjävligt tkr jag:P material-kärlek är den enda falska kärleken ;)

2008-11-05 @ 16:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0