Obama fur president

Yey han vann!

Idag gick jag till tandläkaren, vid elva. Så sov ganska länge. När jag kom hem gick så sjöng jag lite för ingen var hemma. Haha, fast sen knackade någon på dörren. Jag blev livrädd och sprang och gömde mig. Personen försvann på noll sekunder för hundarna var ute i trädgården och skällde massor. Haha. Så pinsamt, tänk om den hörde mig sjunga:(

Sen vid två gick jag och la mig, säg någon som sover mer än mig? Sov till klockan fyra. Och nu har jag inte gjort ett skit i 50 minuter. Ikväll ska jag dock på YOGA! Ska blir skitkul! Fast Mattan är på praktik i 3 veckor så hon kan inte träna med mig under dessa veckorna, det är lite trist. Då kommer jag typ aldrig iväg.


gammal bild på mig och alice...

Kommentarer
Postat av: Ninja

Haha, Aliiice! :D Vill åka och hälsa på, men är osäker för väntar på att få gå på möte. :S Med jobb och så.. men jag viiiill

2008-11-05 @ 22:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0