Jag är en miniräknare!!!

Hoho!

Idag körde Lasse mig så jag slapp vara i skolan klockan nio. HEHE. Hade svenska och då skulle vi skriva en ordlista med ord som kunde misstolkas... Haha jag och Sofia kom på världens roligaste ord. Men var tydligen bara vi (och esbjörn) som tyckte de var skitkul för när han skrev upp de på tavlan blev de helt tyst, HAHA.

Våra bästa ord:
Miniräknare - en dvärg som räknar
Pipskägg - Könshår

HAHAHA, så jävla roligt.
Sen hade vi idrott, jag gymmade med Emilie. Jag har ett par adidasshorts
som är skitbra med fickor och sånt och de är snygga haha!

Dagge: Vad snygga shorts du har, har du snott de från mig eller?
Jag: Ja faktiskt
Dagge: Va?
Jag: Ja jag hittade dem där borta, tyckte de var fina
Dagge: Alltså... är du seriös...?

HAHAHA, så sjukt roligt. Sen skulle han väl hämnas så han hängde mig upp och ner i en maskin, inte allt för roligt alltså. Jag bara "Alltså jag gråter snart, jag kommer gråta... jag vill verkligen inte... nej nej nej... " men jag blev helt enkelt tvingad. Så sjukt hemskt men de var ju ganska skönt sen att hänga upp och ner med endast en liten stålbit som höll fast benen...

Kommentarer
Postat av: Max

Inte så roliga :(

2008-11-20 @ 23:39:04
URL: http://www.CLOUDstation.se
Postat av: Sandra

skitkul ju!

2008-11-21 @ 12:50:30
URL: http://zerozeroni.blogg.se/
Postat av: Sophia

JA SKIT KUL; VI ÄR BÄST.. så de då=)

2008-11-21 @ 15:53:35
URL: http://sophiaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0