Fiat und Nic

Gud vad man kan underskatta sin egen säng. Fick sova i den från halv nio på morgonen till nu, de var de skönaste jag varit med om! Haha. Jag drömde om Lars, idolLars alltså. Hur fan kunde han åka ut? Jag missade de två första, så såg inte hans uppträdande men ändå LARSA? Jaaaaaja!

Igår var Nic och Fiat här. Fiat missade sitt tåg så först kom bara Nicollet. Vi gick ner till idrottshallen där den cuppen skulle vara. Haha, alltså? Folk är ju sjukt engagerade? Blir helt chockad. De var i alla fall inte riktigt MY CUP OF TEA, så vi fick igen för att möta upp Fiat. Träffade mer blattegäng igår än vad jag har träffat i hela mitt liv, tror jag. Är så rädd för dem. Haha!  "Åh nej en cykelblatte" "Åh kolla en bil i blatte... eller" Haha<3

Orkar inte skriva mer nu,
ska väl äta eller något. MM BAJKÅÅÅNOST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0