Jomen jaja!

Skolavslutning var de idag ja? Verkligen ett dåligt påhitt. Fick reda på att de inte ens var obligatoriskt att vara DÄR, HAHA ja men fint hörru? De faktum att skolan har dålig ekonomi och inte kan "göra saker" men ändå köper smörgåstårtor till varje avslutning är ju också lustigt, kan jag tycka! Haha!

Hade inte min kamera med mig, har inte haft min kamera på en vecka nu för den ligger hemma hos Nicole och möglar. Börjar känna abstinensen nu. Men Helena hade med kamera:


Camills.


Anna och Daniela


Jag och Helena. HAHAHA, fick göra svartvitt och cencuera lite för allas trivsel.
Håret är ju inte lockigt eller sådär i heller? Jävla regn. Förstört min dag. Haha!


Kommentarer
Postat av: micke.

Du måste ha på dig en badmössa när det regnar ju

2008-12-19 @ 18:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0