Distans

Hoho jag får min distans! Behöver inte ens ha möte. Bara med Ditta om hur det ska fungera! Niiice. Något som var mindre nice idag var att jag skulle till gullstrand (själv) och hitta i deras jälva skola. Livrädd, hade typ ångest hela natten och hela bussresan. Haha! Men sen hitta jag ett offer som fick hjälpa mig, men sen när jag kom dit (typ andra sidan helvetet) så var de mörkt i hela korridoren och på schemat stod de att de skulle vara något annat där inne... Haha, SUPER. Så jag gick ut igen och skulle fråga i receptionen och då mötte jag tack och lov Johanna! Hon hjälpte mig, tack!

Haha, ganska livrädd av att vara där. Gillar de verkligen inte. Om ni varit på den skolan så vet ni varför. Sen hade jag danska! Haha! Helt okej. Men man kunde ju haft roligare. Sova nu, eller?

Kommentarer
Postat av: Nina

Hihii, kuuul! Då kan du åka till mig och softa massa juuu!

2008-12-01 @ 20:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0