Pagan poetry

Heelluuu...

Vaknade tidigt idag vilket var jätteskönt! Gick upp och kollade på tv. Kollade på bubble boy med Jake Gyllenhaal. Ganska fånig men Jake är ju så snygg! Och han spelar såna roller väldigt bra tycker jag. Har en liten crush på honom tack vare brokeback mountain haha. Och så är han ju med i Donnie Darko som faktiskt blir bättre och bättre för varje gång jag ser den. Tycker den är lite märklig! Den är som en skiva som låter skit i början och som man måste lyssna in för att gilla. Har aldrig sett en sån film som funkar på det sättet förut. Sjukt mycket tack till Micke som gav mig den:) Annars har jag inte gjort ett skit idag! Somnade efter filmen och sen har jag varit som en levande zombie resten av dagen ungefär. Längtar tills nästa vecka då jag ska börja träna så jag får någt att göra haha :(



jake från bubble boy. sjukt nördig men åh, söt!<3

Kommentarer
Postat av: micke

Hur många gånger har du sett den nu?

2008-08-31 @ 11:24:46
Postat av: Sandra

typ fyra gånger nu!

2008-08-31 @ 15:02:41
Postat av: micke

Oj det var inte dåligt

2008-08-31 @ 16:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0