Under the ivy

Wazzaaap!

Idag hade jag två lektioner. Make up i två timmar och sedan social omsorg i två timmar. Drygt. Vi hade enbart teori på make upen och det ska vi ha på måndag också. Vet inte hur jag ska göra alls med det. Om jag ska vara kvar eller byta :( Vill ju egentligen gå bild och form men läraren verkade jättebra på make up + att Helena, Camila och Sofia är där. Tänk nu om jag bytar och de är äckligaste klassen samt äckligaste läraren? What to do, what to do?

(Hatar detta med rubriker! Från och med nu ska jag ha samma rubrik som låten jag lyssnar på)
Kul att jag inte har någon musik igång nu då:@

Kommentarer
Postat av: PAAATE

Rubriker ÄR jobbiga... När jag hade blogg döpte jag bara rubrikerna till 1, 2, 3 o.s.v.

2008-08-29 @ 17:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0